خبرهای روزانه بورس تهران

خبرهای روزانه بورس تهران

سایت خبری و آموزشی بورس
خبرهای روزانه بورس تهران

خبرهای روزانه بورس تهران

سایت خبری و آموزشی بورس

وضعیت ساعت اولیه بازار


 بعد از یک آغاز هیجانی، در حالیکه اکثر گروهها در ابتدای وقت معاملات ....
  بعد از یک آغاز هیجانی، در حالیکه اکثر گروهها در ابتدای وقت معاملات در صف خرید و با برتری تقاضا مواجه بودند صفهای خرید گروه بانکی طی عرضه های سنگینی مواجه شد و حقوقی های بازار اقدام به عرضه و فروش کلیه نمادهای بانکی کردند بطوریکه شاهد صف فروش اکثر نمادهای گروه در حال حاضر هستیم.


در گروه بیمه هجوم خریداران و سفته بازان به تشکیل صفهای خرید سنگین در کلیه نمادهای گروه منجر شده است. شده است.


گروه پالایشگاهی بار دیگر مورد توجه و اقبال عمومی بازار واقع شده و بسیاری از نمادهای پالایشی تشکیل صف خرید داده اند. در گروه برقی در حالی که صف بترانس عرضه شده، شاهد ابقای 8 صف خرید برای نمادهای بکام، بکاب، آکنتور، بشهاب، بسویچ، بنیرو، بالبر و نیرو هستیم ولی نماد بموتو متعادل است.


این صنعت را می توان یکی از پرتقاضاترین صنایع بازار دانست. بکام پرحجم ترین صف صنعت است. در گروه فلزی، شاهد تشکیل صف های خرید نسبتا پرحجم برای نمادهایی چون فولاد و فملی هستیم. روند اکثر نمادهای گروه فلزی مثبت است اما فرآور و وتوکا منفی معامله می شوند.


و اما صف خرید فباهنر مستحکم است. همچنین نمادهای ومعادن، کچاد و وامید صف خرید دارند اما کگل متعادل است. نیمی از نمادهای گروه روی نیز با صف تقاضا روبرو هستند.


شاخص کل همچنان پیش می تازد و مرزهای جدیدی را می نوردد که با هیچ تحلیلی اعم از بنیادی و تکنیکی،سازگار نیست و اینک در ارتفاع 84646 واحدی ایستاده است.


نمابروس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.