خبرهای روزانه بورس تهران

خبرهای روزانه بورس تهران

سایت خبری و آموزشی بورس
خبرهای روزانه بورس تهران

خبرهای روزانه بورس تهران

سایت خبری و آموزشی بورس

استعفای دسته جمعی در کانون کارگزاران


 عملکرد کانون در کارگروه ها، کمیته ها و برگزاری جلسات از دیگر ....                 

 

عملکرد کانون در کارگروه ها، کمیته ها و برگزاری جلسات از دیگر موارد اعتراض کارگزاران بازار سرمایه است. براین اساس به تازگی 7 تن از 17 پرسنل کانون کارگزارن بورس که کلیدی ترین کانون بازار سرمایه تلقی می شود به صورت دسته جمعی استعفا کرده اند.
هفت تن از مدیران و پرسنل کانون کارگزاران بورس استعفا کردند این خبری است که این روزها در بازار شنیده می شود گفته می شود سیاست های این کانون اعتراض جمعی پرسنل را در پی داشته واین رویکردها زمینه اعتراض برخی کارگزاران عضو این کانون را نیز به همراه داشته است .

به گزارش خبرنگار بورس نیوز ، بر اساس اخبار واصله امتیازهای غیر نرمال در رتبه بندی کارگزاران بورس ازسوی این کانون به برخی اعضا اعطا گردیده که باعث نارضایتی سایر اعضا شده است .


از سوی دیگر براساس نظام رتبه بندی کارگزاران مصوب سازمان بورس و اوراق بهادار هر سال کلیه کارگزاران فعال کشور توسط سازمان بورس رتبه بندی می شوند که از مجموع 100 امتیازی که هر کارگزار باید به دست آورد تنها 15 امتیاز از سوی کانون کارگزاران تعیین می شود که این امر هم مورد اعتراض واقع شده است .


در عین حال برخی کارگزارن بورس معترض اند کانون کارگزاران از وظیفه اصلی اش که حمایت از کارگزاران فعال در بازار سرمایه است دور شده و بیشتر سیاستهای برون سازمانی را پیگیری می کند  که تناسبی با اهداف این کانون ندارد .


عملکرد کانون در کارگروه ها، کمیته ها و برگزاری جلسات از دیگر موارد اعتراض کارگزاران بازار سرمایه است. براین اساس به تازگی 7 تن از 17 پرسنل کانون کارگزارن بورس که کلیدی ترین کانون بازار سرمایه تلقی می شود به صورت دسته جمعی استعفا کرده اند هر چند که برخی از این افراد در حال تحویل امور جاری به مدیریت و جانشینان خود می باشند .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.