خبرهای روزانه بورس تهران

خبرهای روزانه بورس تهران

سایت خبری و آموزشی بورس
خبرهای روزانه بورس تهران

خبرهای روزانه بورس تهران

سایت خبری و آموزشی بورس

"شرانل" و تعدیل مثبت


 شرکت نفت ایرانول با سرمایه ای بالغ بر یکصد میلیارد تومان پیش ....
 شرکت نفت ایرانول با سرمایه ای بالغ بر یکصد میلیارد تومان پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 29 اسفند 92 براساس عملکرد واقعی دوره 6 ماهه را مبلغ 2289 ریال سود خالص در نظر گرفته که در مقایسه با اطلاعیه قبلی (مبلغ 1934 ریال) افزایش 18.3 درصد افزایش داشته است.



"شرانل" که در دوره 6 ماهه مورد بررسی موفق به تحقق 53 درصد از بودجه شده است علت تعدیل مثبت را افزایش نرخ فروش محصولات صادراتی و جابجایی بخشی از برنامه فروش داخلی به فروش صادراتی و کاهش قیمت تمام شده بدلیل کاهش نرخ میانگین مصرف مواد اولیه وارداتی با توجه به موجودی ابتدای سال و سفارشات در راه اعلام کرده است.



شایان ذکر است عملکرد واقعی 6ماهه ارائه شده حاکی از ترکیب فروش داخلی 62 درصد و فروش صادراتی 38 درصد (در پیش بینی قبلی به ترتیب 67 و 33 درصد) بوده و نرخ تسعیر ارز فروشهای صادراتی به ازای هر دلار مبلغ 796ر32 ریال می باشد.



گفتنی است که شرکت نرخ پیش بینی شده تسعیر ارز حاصل از فروش های صادراتی برای 6 ماهه دوم سال92 را اعلام ننموده است. ضمناً نسبت سود ناخالص به فروش، مطابق عملکرد واقعی 6 ماهه 92 معادل 34 درصد و مطابق پیش بینی سال مالی 92 معادل 26 درصد می باشد که شرکت دلایل آن را اعلام ننموده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.