خبرهای روزانه بورس تهران

خبرهای روزانه بورس تهران

سایت خبری و آموزشی بورس
خبرهای روزانه بورس تهران

خبرهای روزانه بورس تهران

سایت خبری و آموزشی بورس

افزایش مبلغ وام مسکن عاملی مؤثر در رونق بازار مسکن


 همراه با اجرایی شدن برنامه افزایش سرمایه 100 درصدی شرکت .... 

همراه با اجرایی شدن برنامه افزایش سرمایه 100 درصدی شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران و ثبت آن در مرجع ثبت شرکت ها، حق تقدم های "ثشرق" نیز به اوراق سهام جدید تبدیل خواهند شد.

مدیر امور مالی شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق با بیان این مطلب در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز عنوان کرد: در حال حاضر تمامی حق تقدم ها تبدیل به اوراق سهام جدید شده و سهامداران می توانند جهت دریافت گواهی سپرده سهام به دفتر شرکت مراجعه نمایند. البته اطلاعات لازم جهت انجام این امر طی اطلاعیه ای بر روی سامانه کدال منتشر شده است.


علیرضا سیف زاده در خصوص خبرهای منتشر شده پیرامون افزایش مبلغ وام مسکن به متقاضیان و آثار احتمالی مثبت یا منفی آن بر وضعیت بازار مسکن ابراز داشت: در حالی خبرهای مختلفی پیرامون مبالغ وام مسکن در محدوده 50 میلیون تا 100 میلیون تومان شنیده می شود که هنوز مبلغ دقیق این وام مشخص نشده و در مذاکرات نهایی میان نمایندگان وزارت مسکن تعیین خواهد شد.


وی به اثر مثبت افزایش مبلغ وام مسکن بر وضعیت بازار مسکن اشاره کرد و افزود: آنچه مسلم به نظر می رسد این است که افزایش میزان وام اعطایی به متقاضیان مسکن به رونق بازار مسکن کمک خواهد کرد و آثار مثبتی بر وضعیت این بازار در پی خواهد داشت که البته بررسی و تحلیل بیشتر این آثار، نظر کارشناسان و تحلیلگران در این حوزه را می طلبد.


این مقام مسئول در خصوص احتمال عدم توان مالی متقاضیان خرید مسکن جهت بازپرداخت وام دریافتی تصریح کرد: به طور قطع تمهیدات لازم جهت تعیین سازو کارهای مربوط به چگونگی اعطای وام به متقاضیان از سوی نهادهای مالی و بانکی و نیز مقامات مسئول در این حوزه اندیشیده می شود تا هر دو طرف متقاضی و اعطا کننده وام مسکن با مشکلاتی در فرآیند بازپرداخت وام مسکن مواجه نشوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.