خبرهای روزانه بورس تهران

خبرهای روزانه بورس تهران

سایت خبری و آموزشی بورس
خبرهای روزانه بورس تهران

خبرهای روزانه بورس تهران

سایت خبری و آموزشی بورس

بازدهی 128 درصدی گروه ساختمانی در سال جاری


 گروه ساختمان و انبوه سازی طی روزهای اخیر همزمان با .... 

شرکت عمران و توسعه فارس بازدهی مثبت بیش از 307 درصدی را از ابتدای امسال تاکنون به دست آورده که به موجب آن عنوان پربازده ترین سهم در این گروه به "ثفارس" اختصاص می یابد.
گروه ساختمان و انبوه سازی طی روزهای اخیر همزمان با نزدیک شدن بسیاری از شرکت های فعال در آن به پایان سال مالی خود و به دلیل تقسیم درصد بالایی از سود نقدی محقق شده میان سهامداران، با استقبال سرمایه گذاران مواجه شده که به نظر می رسد تمرکز بیشتر دولت جهت اجرای پروژه های عمرانی کشور مزید بر علت شده و موجب تشدید این روند صعودی گردیده است.

از این رو به نظر می رسد بررسی برخی موارد همچون میزان بازدهی مثبت یا منفی محقق شده توسط گروه و شرکت های فعال در آن از ابتدای امسال تاکنون چندان خالی از لطف نباشد.


براساس گزارش بورس نیوز، صنعت انبوه سازی شامل دو طبقه انبوه سازان و املاک و مستغلات در حالی از ابتدای سال جاری تاکنون موفق به کسب بازدهی مثبت بیش از 128 در شده که بورس طی دوره مذکور بازدهی بیش از 176 درصدی را محقق کرده است.


براساس این گزارش، شرکت عمران و توسعه فارس بازدهی مثبت بیش از 307 درصدی را از ابتدای امسال تاکنون به دست آورده که به موجب آن عنوان پربازده ترین سهم در این گروه به "ثفارس" اختصاص می یابد.


این در حالی است که شرکت سرمایه گذاری توس گستر طی دوره مذکور تنها توانست بازدهی مثبت 16 درصدی را محقق نماید و بدین ترتیب به عنوان کم بازده ترین سهم صنعت انبوه سازی شناخته شد.


در پایان این گزارش می افزاید، عنوان نقدشونده ترین سهام شرکت های فعال در این حوزه از ابتدای سال 92 تاکنون به شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران تعلق پیدا کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.