خبرهای روزانه بورس تهران

خبرهای روزانه بورس تهران

سایت خبری و آموزشی بورس
خبرهای روزانه بورس تهران

خبرهای روزانه بورس تهران

سایت خبری و آموزشی بورس

تعدیل منفی سود در سه ماهه پایانی سال جاری


 کلیه فعالیت های عملیاتی شرکت ملی سرب و روی ایران در .... 

مذاکرات در رابطه با حل مشکلات و راه اندازی مجدد خط تولید شمش سرب نیز در حال انجام است و در همین راستا به نظر می رسد که این خط تولید نیز تا پایان سال جاری فعال گردد.
کلیه فعالیت های عملیاتی شرکت ملی سرب و روی ایران در حالی از تاریخ 1392.5.23 متوقف بوده است که آخرین پیگیری ها حاکی از فعال شدن خط تولید روی این شرکت تا پایان آذر ماه است.

مدیر مالی شرکت سرب و روی ایران در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز ضمن اشاره به انجام اصلاحاتی در فرآیند تولیدات شرکت توضیح داد: در حالی فعالیت های شرکت پیشتر بنا به دلایل غیر زیست محیطی متوقف شده که با توجه به انجام مذاکرات مداوم و همچنین انجام اصلاحاتی در فرآیند تولید، پیش بینی می شود که خط تولید روی "فسرب" تا پایان آذر ماه سال جاری فعال گردد.


بهمنی در خصوص زمان راه اندازی مجدد خط تولید شمش سرب نیز گفت: مذاکرات در رابطه با حل مشکلات و راه اندازی مجدد خط تولید شمش سرب نیز در حال انجام است و در همین راستا به نظر می رسد که این خط تولید نیز تا پایان سال جاری فعال گردد.


بنابر گفته این مقام مسئول راه اندازی مجدد خط تولید شمش سرب شرکت ملی سرب و روی ایران منوط به اجرای اقداماتی است که این موضوع امری زمانبر به نظر می رسد.


مدیر مالی "فسرب" از تعدیل سود پیش بینی شده هر سهم سال مالی 92 خبر داد و گفت: پیش بینی سود هر سهم سال مالی 92 در ابتدای سال بر مبنای فعال بودن تمامی خطوط تا پایان سال مالی انجام گرفته بود.


وی ادامه داد: در همین راستا و با توجه به پیش بینی فعالیت خط تولید روی برای سه ماهه زمستان گزارشات مالی حسابرسی شده تهیه شده است که حاکی از کاهش جزیی سودآوری نسبت به آخرین پیش بینی است.


بهمنی از تلاش شرکت ملی سرب و روی ایران جهت افزایش میزان تولید در سه ماهه پایانی سال خبر داد و گفت: جلوگیری از ادامه فعالیت تولیدی شرکت در حالی منجر به انباشت مواد اولیه شده است که "فسرب" در صدد برآمده تا به منظور جبران عقب ماندگی خود میزان تولید در سه ماهه پایانی سال را افزایش دهد این در شرایطی است که به دلیل مواجه صنعت روی با مشکل تأمین مواد اولیه، شرکت ملی سرب و روی ایران پیشتر به میزانی کمتر نسبت به ظرفیت خود اقدام به پیش بینی تولید نموده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.