خبرهای روزانه بورس تهران

خبرهای روزانه بورس تهران

سایت خبری و آموزشی بورس
خبرهای روزانه بورس تهران

خبرهای روزانه بورس تهران

سایت خبری و آموزشی بورس

پتروشیمی ها عامل صعود شاخص

 شاخص کل طی روز جاری پس از تقدیم لایحه بودجه .... 
صبح روز جاری در حالی حسن روحانی رییس جمهور کشورمان با جمعی از اعضای کابینه خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حاضر شد که لایحه پیشنهادی دولت وی با اتکا بر درآمدهای نفتی ارایه گردید.
شاخص کل طی روز جاری پس از تقدیم لایحه بودجه سال 93 و با تأکید رییس جمهور بر اینکه حمایت از بازار سرمایه در دستورکار دولت قرار گرفته است، از مرز 85 هزار واحد عبور کرد.

به گزارش بورس نیوز، صبح روز جاری در حالی حسن روحانی رییس جمهور کشورمان با جمعی از اعضای کابینه خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حاضر شد که لایحه پیشنهادی دولت وی با اتکا بر درآمدهای نفتی ارایه گردید.


در همین راستا معاملات بورس نیز با حرکت پرقدرت گروه پتروشیمی و به صف نشستن سرمایه گذاران در صف های خرید سهام شرکت های مذکور روندی رو به رشد را تاکنون سپری کرده است.


بدین ترتیب در تمامی نمادهای پتروشیمی تا سقف مجاز قیمت های روزانه رشد قیمت سهام قابل مشاهده بوده و معاملات آنها از حجم مناسبی نیز برخوردار است. در نتیجه این حرکت صعودی، شاخص کل تاکنون با رشد 555 واحدی همراه شده و بیشترین تأثیر مثبت را بر این نماگر نمادهای "فارس"، "تاپیکو" و نیز نماد "وغدیر" اعمال کرده اند.


براساس این گزارش رقم کل بودجه پیشنهادی دولت با رشد 8.4 درصدی نسبت به سال گذشته بیش از هفت میلیون و 832 هزار و 398 میلیارد ریال بوده و قیمت دلار و نفت در آن به ترتیب 2600 و 100 دلار پیش بینی شده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.