خبرهای روزانه بورس تهران

خبرهای روزانه بورس تهران

سایت خبری و آموزشی بورس
خبرهای روزانه بورس تهران

خبرهای روزانه بورس تهران

سایت خبری و آموزشی بورس

کگل تعدیل مثبت داد


 شرکت سنگ آهن گل گهر پیش بینی سود هر سهم خود برای ....

 شرکت سنگ آهن گل گهر پیش بینی سود هر سهم خود برای سال مالی 92 را با 8 درصد تعدیل مثبت 1389 ریال اعلام کرد .


همچنین شرکت در 6 ماهه نخست سال 758 ریال ( معادل 55 درصد ) این پیش بینی را محقق کرده است .


مزید اطلاع، شرکت اجرا یا عدم اجرای "بند 55 قانون بودجه سال 92 کشور" در مورد هزینه انتفاع از پروانه بهره برداری معدن را در پیش بینی خود اعلام ننموده است.


در این ارتباط نظر سهامداران محترم را به بند شماره 2 گزارش حسابرس نسبت به اطلاعات پیش بینی سال مالی منتهی به 29/12/92 (که در تاریخ 27/03/92 منتشر شده است) جلب می نماید:


"در صورت سود و زیان پیش‌بینی شده، در ارتباط با پرداخت حق پروانه بهره‌برداری (به ماخذ حداقل 5% میانگین قیمت آزاد شمش فولاد خوزستان) که در لایحه بودجه سال 1392 کل کشور پیش‌بینی گردیده و کلیات آن توسط مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده، مبالغی پیش‌بینی نشده که دلیل آن توسط مدیریت شرکت عدم ابلاغ شیوه‌های اجرایی قانون بودجه توسط مراجع ذیصلاح (به شرح یادداشت 4-5-2) ذکر شده است.


در این ارتباط در صورت اجرایی شدن توافق‌های قبلی انجام شده با سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) 40 درصد هزینه حق پروانه بهره‌برداری پیش‌بینی شده در لایحه بودجه مزبور می‌بایستی به بهای تمام شده محصولات تولیدی شرکت منظور شود.


لذا در صورت اعمال تعدیلات مزبور براساس محاسبات تقریبی حدود مبلغ 2.160 میلیارد ریال سود و زیان پیش‌بینی شده کاهش می‌یابد.".

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.